2010. június 21., hétfő

Human IQ

Ma délelőtt teljesen ledöbbentem.
Alvó Boldával a hátamon beugrottam a Humanicba, Kómi szerencsére kinn maradt Nikivel.
Próbáltam az igen szűkre szabott sorok között úgy lavírozni, hogy B ne ébredjen föl, kerülgettem óvatosan az embereket, eladókat. Senki rám sem bagózott. Egyszer két csitri eladó csajszi viharzik el mellettem majdnem fellökve, dobozokkal a kezükben és keresztbe megállnak előttem és elkezdenek pakolni az egyik polcra. Én ezzel zsákutcába futottam. Egy kicsit álltam ott, hátha észreveszik magukat, de nem, fennhangon trécseltek tovább.
- Ja, és képzeld milyen marha jófej volt velem az OTP, küldtek egy levelet, hogy mivel mindig pontosan fizettem a részleteket, ezért felvehetek még egyszer annyi hitelt. Hát ezzzzek hülyek b---meg, hát ezek asziszik, hogy én örülök, hogy fizethetek havi 60ezret nekik b---meg.

De ezt olyan hangerővel ám, hogy simán hallani lehetett még 10 méterrel arrébb is.

Kifelé menet ott állt a boltvezető a pénztárnál és átgondoltam, hogy odamegyek hozzá és megkérem, hogy lesz szíves kimosni az alkalmazottai száját, de aztén megkíméltem magamat a felesleges procedúrától, ezek meg hadd trágálkodjanak tovább. Ha a Humanicnak ez nem számít, akkor mit lehet tenni?

Vagy úgy gondolják, hogy nekünk, magyar vásárlóknak ez úgyis jó lesz? Nekünk nem kell udvariasság?

1 megjegyzés:

  1. Hali Szilvi! Sajnos számtalanszor találkozom ilyesmivel én is, nagy erő kell hogy visszafogjam magam, ugyanis semmi eredménye nincs ha nem fogom vissza magam, csak ideges(ebb) leszek...
    A bejegyzés címe viszont REMEK!
    Pá! A.

    VálaszTörlés