2011. december 4., vasárnap

Tervezetek Karácsonyra

Fiamnak Karácsonyra kalóz kincsesládát kell készítenem. Alapanyagnak vettem hozzá natúr fa ládikákat, még nem érkeztek meg, de már nagyon várom őket, mert fogy az idő!!! Üveggolyókat, dekorkavicsokat, régi papírpénzeket, érméket fogok beletölteni. Jó lenne beszereznem még egy-két nagyon bizsu gyöngysort is.

A gyerekek kapnak még egy barátom által készített cerkaroládot és autósroládot. Az autósba még be kell szereznem egy-egy méretben megfelelő tűzoltó, rendőr és mentő matchboxot.


Magamnak szeretnék csinálni egy-két csini, vidám, hangulatfeldobós párnát így a téli nyálkás napokra. Már kiszabtam őket, csak arra várnak, hogy legyen egy napom magamra :D muhhahha, akkor ebben az életben valószínűleg nem készülnek el.

Az ötlet akkor jött, amikor megláttam ezt és ehhez hasonló több száz párnát egy blogon.




Rájöttem, hogy van pár évtizedek óta nem hordott pulcsim, amiket csak teszegetek jobbra-balra egyik ládából a másikba. Ha elkészül, pont akkora lesz, mint az ikeás kanapénk párnái, és akkor csodásan feldobja majd a "ransta szürke" kanapéhuzatot.



Szerettem volna még egy ilyet is csináltatni nekik, de erre idén már úgy tűnik nem lesz lehetőségem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése