2010. május 5., szerda

Boldus ül

Mostanában nem nagyon volt időm irkálni, mert ezerrel lefoglaltak a gyerekek, a katekézis, a háztartás, a hordozóiskola szervezése stb, de azért az élet nem állt meg.
Mai napi friss hírem a fotón látható :)

Mai ebédünk: a tegnapról megmaradt kapros spenótot felöntöttem tejjel és tejföllel, főztem ki tésztát és virsliket. Fogtam a jénait, belerétegeltem tésztát, virslit, a spenótos szószt, sajtot reszletem rá, majd ugyanezt még egyszer és betettem a sütőbe 180-200 fokra hogy átsüljön. Nagyon finom lett!

Csöngetett a postásbácsi, hozott Kóminak játékokat, de cselhez kellett folyamodnom, ugyanis Kómi nem akarja felfogni, hogy mostantól minden közös, nem érti meg, hogy Boldus is játszhat a játékokkal. Lassan B elkezd mászni és minden elérhetővé vélik számára, ami eddig csak opcionális volt, szóval most keményen idomítom a fiamat. Csengetett a postásbácsi és közöltem Kómival, hogy most Boldusnak jött csomag, és ha játszani szeretne vele, akkor kérje meg Boldust, hogy engedje meg neki. És képzeljétek működött!!! B meg jófej volt és természetesen megengedte És ezek után ma már semmit sem vett el tőle, hanem odament hozzá és mondta neki: Boldus kéjjem, kéjjem! és adott helyébe valami mást. Nagyon örülök!!! Persze Kómi nyilván Bolda csörgőire van rákattanva, menetel velük körbe-körbe a szobában és "énekelve" rázza őket. Énekel= fejhangon vinnyog

Az erkélyünket is sikerült még a múlt héten nyáriasítanom, ezzel megnövekedett a lakásunk alapterülete 8 teljes négyzetméterrel. Állandó helyhiánnyal küzdök, minden vágyam egy ikeás KURA ágy Kóminak, hogy alá lehessen pakolni a játékait. Sajnos nincs rá keretünk. Mindig azt gondolom, hogy majd a következő hónapban, de valahogy sose tudok ennyi pénzt összerakni. Talán majd júniusban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése