2010. május 14., péntek

Ez így rossz!

Nap mint nap belefutok ebbe a társadalmi célú hirdetésbe: http://www.youtube.com/watch?v=xd0wC8O248g

Hogy szerintem miért rossz? Azért, mert eleve azt sugallja, hogy ha 15 évesen teherbe esel, akkor vetesd el.
Most mi lesz? Miért kérdezi? Hiszen eleve ott fekszik az asztalon és épp elvesznek egy életet a lábai között!

Értem én, hogy az elsődleges cél az, hogy a 15 évesek is megtanuljanak védekezni és ezért valami nagyon elrettentőt akartak alkotni. Bár szerintem meg jobb lenne, ha inkább egyátalán nem szexelnének az olyan korú gyerekek, akik adott társadalmi körülményeik között nem tudják felnevelni a gyermeküket. De ha már megtörténik és megfogan egy nemkívánt élet, akkor nem arra kell buzdítani a csitriket, hogy vetessék el! Igen, ez egy komoly probléma lehet abban a családban amelyikben megesik, de ha már megesett tiszteljék meg az új családtagot annyival, hogy rászánnak 9 hónapot, esélyt adnak neki az életre és elindítják egy jobb úton. Igen, az örökbeadásra célzok.

Ez egy hosszabb téma, csak nem értem, hogy miért kell kvázi intézményesíteni az abortuszt egy minimum országos sugárzású televíziócsatornán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése