2011. január 26., szerda

Bolda beszél, vagy beszól?

Ma este vacsinál Kómi műsorozott (nem úgy helyezkedtek el a kakaópordarabkák a tejbegríz tetején, ahogyan képzelte), löködte a tányért, meg ilyenek, én meg közöltem vele, hogy nem muszáj megenni, de akkor nyugodtan fáradjon el az asztaltól stb. Bolda eközben csendesen kanalazta a tejbegrízt, egyszer csak megszólalt: Onya. Miközben nyújtotta felém a tányérját, megfogtam a tányért, ő pedig belerakta a másik kezével a kanalat is, miközben kijelentette: "Én se kéjem." és felállt az etetőszékében, majd kimászott és ment dolgára. Én meg ott ültem lemerevedve kezemben a tányérral.

Már napok óta állandóan hablatyol és egész nap be nem áll a szája, folyamatosan mondja a halandzsát, de ez tutira nem az volt, hanem konkrétan azt mondta, mit hallottam. 16 hónapos, Kómi 26 hónaposan tartott itt, úgyhogy ez számomra teljesen szürreális élmény volt.

1 megjegyzés: