2011. május 9., hétfő

Bárszekrényke és egyebek


A virágtartókat a Dédinél találtam , Papa győzte előlem dugdosni, nehogy megtaláljam, de nem volt elég szemfüles, megláttam és lecsaptam rájuk. Óarany zománcfestékkel lefestettem őket és sorsot vetettem rájuk. Az egyik funkciót kapott az előszobában, a másik dizájnelemként szolgál a hálóban,- mellesleg csak a baj van vele, mert a gyerekek állandóan macerálják, de kellett valami arra a falra is, mert nagyon visszahangzott a szoba.























...A..láda egykor egy katonai láda lehetett, talán lőszert tároltak benne, az a tipikus randa zöld színe volt, megmártózott a festékben, kapott mintát és polcot a belsejébe és bárszekrényként hivatott szolgálni, de a tulajdonosa még nem vette birtokba. Úgy számítottam ki a polc helyét (nincs a képeken a polc), hogy alulra elférjen a Jack-es üveg, felülre pedig a whiskey-s poharak.











1 megjegyzés:

  1. Az otthonkommandón láttalak, és meglepődtem, hogy de hisz ismerős! Jó ötlet ez a sáltartó, lehet, hogy egyszer én is megvalósítom.
    További ötletes remekműveket!

    VálaszTörlés