2011. május 26., csütörtök

Ruhaparty,- melyiket szeressem?



Hirtelen rám tört a bőség zavara, mert fogytam mostanában egy keveset, épp annyit, hogy beleférek a korábbi ruháimba is.

Holnapután lakziba (vagy lagziba, ha így valakinek jobban tetszik) megyek és fogalmam sincs, hogy melyiket válasszam.

Ma fodrásznál is voltam, hajam maximális hossza 3 cm. Egy barátnőm jelent meg nemrég hasonló frizuval (bár neki jobban áll) és lelkendezett, hogy annyira jó, mert azóta nulla percet tölt hajtologatással. Amikor ezt a dumát meghallottam, rögtön tudtam, ilyen nekem is kell. Ma be is dobtam a dumát Mogyinak, aki rögtön megértette, hogy miről is van szó és szemrebbenés nélkül megkopasztott. Hihetetlenül felszabadult érzés!!!! Végre a hajszínem is az igazi. (A fotón a fejem feletti részen már csak az árnyékom van:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése