2011. június 7., kedd

Lagzik, bölcsi, szülinap

Nagyon mozgalmas napokon vagyunk túl. Mit napokon? Heteken!

1. Kornél 31 éves lett. A gyerekek illő módon köszöntötték. itt a második versszak Felhívom tisztes figyelmeteket arra, hogy "ajándékkal fogadunk kis dalunk" és hogy K beleénekli a gitárszólót is!!!!!

Tőlem meg egy ilyen könyvet kapott.

2. Megvolt a bölcsis szülői, Bolda a napraforgó csoportba fog járni és gyöngysor lesz a jele. Választhattam egy idióta, két lába közt répát szorongató nyúl és a gyöngysor közül. Nemvolt kérdés. Annyira illik hozzá, elégedett vagyok! A bölcsi egészen pozitív benyomás volt számomra, nekem sokkal rosszabbak a személyes emlékeim. Bár lehet, hogy anno anyukám is úgy gondolta, hogy jó az a bölcsitéma, engem meg mégis kiborított. Nincsenek kétségeim, hogy Boldus üvölteni fog a második naptól, de azt gondolom, hogy a megnyugvás után élvezni fogja a bölcsi minden percét. Saját ruhájukban lehetnek, a szuszit be lehet vinni és nem veszik el kimosni stb. Engem ezek a dolgok aggasztottak, emlékszem, hogy mennyire utáltam a bölcsis fertőtlenítő szagot, na az itt nincs. Persze az is lehet, hogy Boldus mást fog utálni.

3. Két lagzin is voltunk.

Az első Pécsett volt, gyerekeket délelőtt átvittük anyumékhoz, és csak másnap délben mentünk értük. Egész éjjel aludtak. Parancsszóra aludtak el és aludtak szó nélkül reggelig. Most már tuti, hogy kizárólag engem szívatnak. Az offisöl képeket még nem láttuk, csak egy kis ízelítőt, de ági csinált egy csomó hol előnyös hol kevésbé képet, íme.

A második következő hétvégén Kalocsán volt, gyerekekkel a menetrend hasonló volt, csak még korábban vittük őket papáznimamázni (ennek egyenes folyományaképpen a lagzi utáni hajnalban szoros barátságba kerültem ismét a mellszívóval).

4. Megvolt a júniusi Klub, ahol kinn volt a tévé és készített egy riportot, a negyedik perctől kezdődik körülbelül. Majd elhívtak a Nappaliba is beszélgetni. Sajnos sokáig nem működött a link (még most sem j igazából, csak bízom abban, hogy hamarosan feltöltik rendesen)

5. Boldus dumál. Konkrétan egész nap be nem áll a szája, bár sok értelmeset még nem rak egymás mögé, de már rengeteg szót mond. Kói, Mama, Papa, Appa, Anya, Anna, Peti, Gergő (vicc nélkül,- irtó gáz mi!?), létra, hangya, bogár, a hintapalintát énekli is!

6. Szobatisztul is szép lassan. Irtó lassan. B imád bilizni, wc-zni, ha tehetné, egész nap ott gugyulna, feláll, leszáll, lehúz, lecsap, felemel, ráül, kitol két csepp pisit stb.

Tegnap szólt, hogy kakilni akar a WC-be. Nem bírt, leszállt, bodyban mászkált, leguggolt játszani, láttam, hogy pirul a feje, mondom neki jöjjön gyorsan a bilire, jött is, bele is tojt egy szép adagot. Közben a szobában tettem-vettem és éreztem, hogy büdi van, körülnéztem, de nem láttam sehol nyomot, uh gondoltam biztos csak a pukiszag. Kiöntöttem a bili tartalmát a WC-be, közben hallom, hogy B kiabál nekem anya anya anyaaaaa. Bemegyek a szobába, hát látom mutogatja a szőnyegen a terméket, ami kipottyant a fencsijéből még a bilire menet, hát ettől bűzölgött a szoba, csak a vaksi anyja nem vette észre a színes szőnyegen. Oké, semmi gond, megdicsértem, hogy szólt, takarítom a szőnyeget, miközben ő elmegy a popsitörlőért és leteszi maga mellé a padlóra. Gyanús a csend, odanézek, hát még a padlóra is odatolt két kisebb adagot. Nem dicsértem meg , de magamban jót röhögtem, mert hihetetlen a csaj! K ilyet sosem csinált! Ő 1,5 éves korától megbízhatóan bilibe tolta a nagydolgát. Mi ebből a tanulság? Minden gyerek másképp szívatja az anyját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése