2011. június 8., szerda

Babakocsink dícsérete




Jané Powertrack 360 típusú babakocsink van. Szerelem volt első látásra. Még 20 hetes sem voltam Kómival, amikor már tudtam, hogy nekem ilyen kocsi kell, óriási mázlink volt, mert épp Pécsett árultak egyet alig használtan, de megfizethető áron. Nagyon ki voltam akadva, amikor Kómi 3 hónapos korától üvöltött benne, és nem hagyta, hogy a trendi anyja tologassa büszke mosollyal a Király utcában.
Két 13 kilón felüli gyerekkel azonban a kocsi és úgy általában a babakocsizás ismét reneszánszát éli.
Van hozzá ültethető, autóba köthető mózes (Matrix), meg autós kagylóülés (Rebel) is. Egy időben úgy utaztak a gyerekek, hogy Bolda ült a felültetett mózeses részben, Kómi pedig alatta, mögötte a lábtartón, lábait pedig berakta az alsó pakolókosárba. Ezt a megoldást a Phil&Teds ihlette. Ezt egyébként csak a Matrix-szal lehetett megcsinálni, mert a kagylóülés nem ült eléggé ahhoz, hogy K elférjen alatta, de hát zseniális nem?




A sportrész elég széles, ezért mostanában így utaznak. Kiváló megoldás, ugyanis Kómi nem szeret gyalogolni, lusta a lelkem, vagy inkább tartogatja az energiáit fontosabb rohangálnivalókra, Boldus meg nem szeret egyedül babakocsizni, szerintem unatkozik, de így együtt nagyon élvezik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése