2013. február 8., péntek

Farsang 2013



 Mivel töltöttem az elmúlt két-három hetem minden szabad pillanatát? A szabad pillanat fogalmát is szükséges volna tisztázni e kérdés megválaszolásához, mert nyilván egy szabad percem sem volt, csak átcsoportosítottam az alvásra szánt időt.

Kornél cowboy szeretett volna lenni a farsangon. Szerencsém van vele, mert ő az a fajta gyerek, aki egyszer kitalálja, hogy mi lesz és azon már nem változtat. Körbejártam hát a tehenészjelmez témakört, és mivel úgy gondoltam, hogy egyéni megvalósításra sem időm, sem energiám, megpályáztam egy méretben megfelelő weszkó csizmát az egyik licitálós oldalon.Az eladóval történt előzetes egyeztetés után megadtam a megfelelő licitet, majd ő még sem zárta le és tovább folytatódott az aukció. Kicsit begurultam és úgy döntöttem, hogy ennyiből kihozom az egész jelmezt, mint amennyit itt csak a csizmára költöttem volna. Elhatároztam, hogy olyan csizmát fogok csinálni, amit nem lehet kinőni, így ha kedve van, később is felveheti.

Az anyagokat a Zsolnay szobornál levő bőrkellék és táskaboltban túrtam a kilósból.


Csizma: http://www.naptimecrafters.com/2010/11/baby-cowboy-boots-pattern-tutorial.html  Innen merítettem az ihletet. Hátul tépőzárral záródik.



 A pisztolyok a korábban készített "fa"puska elve alapján készültek. Kartonból vágtam ki a mintát, két lapot összeragasztottam. A megrendelő kérésére forgótárasra kellett gyártanom, ezért egy hurkapálcára tűzött kindertojás sárgáját szerkesztettem bele. Tényleg forog, szerintem nagyon menő.


A kalap nagy kihívást jelentett, mert ebből igazán profit szerettem volna készíteni. Ehhez is kapcsolódik egy jó sztori. A licitálós oldalon láttam városon belüli átvétellel felnőtt méretben újonnan, de elég gagyit 1700,- Ft-ért.  Gondoltam, ha nagyon nem tudok megbirkózni a feladattal, akkor jó lesz.
http://www.thismarvelouslife.com/2011/11/how-to-make-a-baby-cowgirl-or-cowboy-hat/  Ez alapján készült a kalap.




 A csizma, a kalap, a mellény és két füstölgő pisztolycső



 Begyűrődött a kis fülecskéje <3 br="">


Kis varázsló, nagy varázsló


Bolda Dumbó lett volna, de szabotálta az ovis farsangot.
Bővebben: coming soon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése