2013. február 12., kedd

Szelektíves táska


Évekig küszködtem a szelektív gyűjtéssel, kerestem a számunkra legideálisabb módszert. A körnékünkön 3 gyűjtő is van, de egyik sem olyan, hogy papucsban odaszaladhatnék. Az egyik az ovinál van, oda kocsival viszem, amikor megyek a gyerekekért, a másik a sétaútvonalunkon, oda babakocsival megyek, a harmadik pedig nem messze a háztól, oda gyalog viszem. 
Próbálkoztam azzal, hogy külön dobozokba gyűjtöttem a különféle gyűjtőbe való dolgokat, de nem működött, mert nehézkes volt a dobozok eljuttatása a célhoz. 
Gyűjtöttem külön nylonzacskókba, de azok meg vagy kiszakadtak, vagy eldőltek, vagy túl kicsinek bizonyultak, sehogy se volt jó.
A nagy áttörés akkor jött, amikor kiragasztották a műanyagos gyűjtőre, hogy abba kell dobni a tetrapak dobozt, konzerves dobozt is, ekkor úgy döntöttem, hogy egyben fogom gyűjteni, mert azt a pár kartont, meg üveget ki lehet hamar válogatni.
Varrtam egy nagy, kétrétegű táskát, vászonból, a külsejét, hogy alkalmazkodjon a lakásunk környezetéhez, a belseje pedig leselejtezett zuhanyfüggöny, hogy vízhatlan legyen.



Vihető kézben, vagy vállra is akasztható, össze lehet kötni a füleit és akkor ha fel is borul esetleg akkor sem esik ki belőle semmi.

A hosszú pántjával fel tudom akasztani a babakocsi tolókarjára is.

Hetente egyszer üríti a lakás ura, aki nagyon elégedett a konstrukcióval, könnyen felkapja, leviszi. Sokkal szívesebben csinálja, mint amikor a dobozokat kellett cipelnie.

2 megjegyzés:

  1. Mi el vagyunk kényeztetve, mert 2 hetente elviszi innen a kukásautó. Szóval én a sárga zsákot (amit adnak) beleteszem a szelektív gyűjtőbe (IKEA-s, te szennyestartónak használod ha jól emlékszem) és amikor megtelik, csak ki a zsák és megy a tárolóba, ha épp nem az a kedd van amikor viszik.

    VálaszTörlés