2010. április 4., vasárnap

Halleluja!

avagy Húsvét 2010.

nagyon jól sikerült az idei Húsvétunk!
Kezdődött azzal, hogy nagyszerdán nagyon gyorsan megszületett a barátnőm kislánya.
Aztán nagycsütörtökön abszolváltunk egy sikeres Klubot.
Nagypénteken sikerült megtartanunk a böjtöt. A nyuszi pedig elindult és keresztülfutott a kerten és elejtett két pici csokitojást! Kómi rém boldog volt tőle :)
Szombaton pedig este el tudtam menni a feltámadási misére és körmönetre. Kómit a papa szorakoztatta addig, Bolda pedig alvással támogatta a projektemet. Nagyon jól esett a szertartás. Talán életemben először éreztem át teljesen minden momentumát, ehhez bizonyára a katekézis is nagyban hozzájárult. Fél kilencre értünk a Papáékhoz ahol terülj terülj asztalka várt minket, Bolda is kialudta magát és elnézelődött vacsi alatt. Hihetetlenül jól sikerült minden étek: a sonka évek óta nem volt ennyire finom, a kalács is szuper, a tojások is szépek, a torma is éppen jó, szóval anyukám nagyon búszke lehet magára! mi pedig hálásak vagyunk, hogy ilyen finomságokkal látnak el minket.
Este Kómi az apjával akart elaludni, de neki indulnia kellett az ő feltámadási szertartásukra, és Kómi zokogott érte. Szerintem értem sosem zokogott így, amióta nem szopik... persze lehet, ogy azért, mert én mindig ott vagyok neki, ha igénye van rám. Nem tudtuk megvigasztalni semmivel, csak zokogott és nyafogott az apja után, pedig elkezdtem neki mesét is, éneket is, semmi sem használt. Egyszercsak az az ötletem támadt, hogy konkrétan elmondom neki, hgoy hová megy az apja és elmondtam neki, hogy jázs megalt értünk a bűneinkért, de 3- napra feltámadt és apa megy ezt megünnepelni hogy megváltott minket Jézus és örök életünk lehet és az Atya szeretetében élhetünk majd tovább stb. és láss csodát, a gyerek azonnal abbahagya a sírást és figylte és hallgatott. A mondanivalóm végén elénekeltem neki a Jézus szeret minden kicsi gyereket kezdetű játszóházas éneket, majd kijöttem és ő elaludt.
Vasárnap, aza ma reggel hagytak minket a kölykök 10-ig aludni, ami nagyon jól esett, főleg, hogy Kornél 5-re ért haza. Kóminak mondtuk, hogy megint a Papáék kerte felé járt ám a nyuszi, ettől annyira izgatott lett, hogy reggelizni sem lehetett, azon nyomban indulnunk kellett. Meg volt róla győződve, hogy ismét két csokitojás várja a kertben, hiába győzködtük, hogy talán több ajándékot is hozott, azt már nem merte elhinni:) Nagyon aranyos volt, Kornéllal össze is néztünk mosolyogva, hogy ez most már olyan jó, hogy így izgul, és felfogja, hogy mi történik :)
Nagyon örült minden ajándéknak, egész nap azokkal játszott, sikerült jól eltalálnunk, hogy mit szeretne,- na jó, hónapok óta tudjuk, hogy mit fog kapni, de a hatás 100 %-os és ez jó érzéssel tölt el.

Képekkel jövök még később.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése