2010. március 29., hétfő

Kornél agymenései

Fiam bámulatos dolgokra képes.

Mostani dumája: "azzz a baaaj,..." és mindig elmondja, hogy épp mi a baj. Tegnap legózás közben szerintem legalább százszor meghallgattam, hogy az a baj, hogy nem áll meg, az a baj, hogy ez ide nem jó stb. A legmurisabb az volt, amikor sokadszor dőlt le neki egy elem, mire közölte: "Az a baj, hogy nem fogad szót nekem!"

Ma uzsonnázott még, miközben Boldát elvittem tisztába tenni, egyszercsak megjelenik Kómi rém büszkén és közli, hogy egyedül mosott kezet. Na, s vajon ezt hogy csináltad, mert a fürdőben ugyan nem voltál, mert azt láttam. Hát anya, öntöttem rá vizet és összedörgöltem. Miiiii???? Hl öntöttél rá vizet? Az asztalnál. És valóban. Az itatójából öntött vizet a kis kacsóira és szépen megmosta őket, ugyan a fél konyha úszott, de az kit izgat. Megmagyaráztam neki, hogy ilyet csak a játszótéren lehet.

Szintén uzsi közben két vállfával kellett játszani, konkrétan hegedült velük,- jó ebédhez szól a nóta... Egyszercsak odahív, hogy anya ezt nézd meg, és mutatja nekem, hogy csipkésre rágott egy kekszet, amit felfűzött a vállfa kampójára. Művész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése