2010. március 4., csütörtök

Jófej Kómi


Kornél kezd belerázódni a szerepébe. Mármint a Nagy és Okos és Erős Bátyus szerepbe. Bizonyára van benne féltékenység is Boldával szemben, de ennek nemigen adja jelét. Szinte a nap minden percében a Boldával foglalkozik. A minap a Papáéknál voltunk, majd hazajöttünk ebéd után, lefeküdtek aludni, Kómi előbb felkelt mint Bolda. Kijött a nappaliba, tett-vett, majd egyszercsak felpattant: "Anya, Bolda holvan? Anya, Bolda ottmaradt papáéknál! Elfelejtettük!" Annyira riadt képet vágott, hogy be kellett vinnem megmutatni a szobába, hogy megvan a Boldica, csak még alszik.
Egy másik napon szintén ébredés után Kómi kakaózik az etetőszékében, Bolda szopizik a kanapén, majd böfi után megpuszilgattam a húsos pofazacskóit, mire Kómi közölte, hogy "Anya össze-vissza puszilja Boldát!" Elsőre úgy értettem, hogy ez részéről egy ténymegállapítás volt ,de aztán rámszólt, hogy "Össszevissza!!, Anya alul is, a fejét is ,a hasát is, fent is!" És aznapra ez volt utána a buli, az összevisszapuszilás, mindenki kapott, Bolda is, én is, KÓmi is, majd este a pelenkázón miközben öltöztettem közölte, hogy összevisszapuszil és jól összenyálazott deréktól felfelé és közben elmondta: "Össze-vissza puszilom Anyát. Azért, mert anyát szeretem a legjobban!" Ezt a szöveget gondolom a körbenállegykislánykából vehette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése