2010. február 27., szombat

Születésélmény

Kómi ma ebéd közben a következőkkel állt elő.
- Mikor megszülettem kicsi voltam. És hurkás. Hurkás volt a combom. Most nem hurkás a combom.
- Nem, kicsim, neked már izmos a combod.
- Amikor megszülettem kicsi voltam. Kijöttem a lyukon.
- És milyen volt a lyuk? (éreztem, hogy jó időben jó helyen vagyunk, közlékeny a gyermek, most kell feltenni ezeket a kérdéseket!)
- A lyuk széles volt. De beszorultam.
- Tényleg? Beszorultál és akkor mi volt?
- Anya segített nekem, aztán kijöttem egyedül.
- És jó volt kijönni a lyukon?
- Igen, jó volt! (és mosolyog)
- És mit csináltunk miután kijöttél?
- Játszottunk :)

5 megjegyzés:

  1. NA ez vicces, hogy a saját posztomhoz fűzök megjegyzést, csak annyit karok még hozzátenni, hogy tényleg beszorult szülés közben a széles vállai miatt.

    VálaszTörlés
  2. Utólag is hozzá tudsz ám tenni a posztodhoz. :)
    Egyébként nagyon aranyos ez a történet.

    VálaszTörlés
  3. jaja, Melus, tudom, csak olyan lassan tölt a gépünk, hogy gyorsabb és egyszerűbb volt inkább kommentelnem. :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, de édes, Szilva! Olyan jó ilyenekről tőlük hallani :)

    VálaszTörlés
  5. hűűűűű ez akkor most olyan mint amikor a tudatalatti a felszínre tör? állati!

    VálaszTörlés