2010. február 3., szerda

Újrahasznosítás

Még Bolda születése előtt alkottuk ezeket a kis bútorokat.
A kiságyat nagyon lerúgott állapotban helyezték ki a lakóparkunk konténerei mellé, de én megláttam benne a fantáziát, bár Kornél konkrétan idiótának nézett, amikor hazaállítottam vele (meg kell hagyni tényleg szörnyen nézett ki). Papa segítségével (na jó, inkább én segítettem neki) visszaszögeltük a letörött, kiszakadt részeket és kapott egy tisztasági festést.

A kisszekrényt egy ház előtt láttam meg az autóból, amint elhaladtunk előtte. Épp költözködtek és ezt kirakták szintén a konténer mellé. Mivel a ház nem volt messze a Papáéktól, fölhívtam, hogy nézze meg a szekrényt, és ha gondolja, akkor hozza el nekem. Kornél persze már csak röhögött. Amúgy egy tiszta jó fa szekrényke, még békebeli időkből.


A kisággyal együtt ezt is lefestettük, száradás után még két napig szellőztek az erkélyen, mert nem lehetett elviselni őket a lakásban.

Végül dekupázsoltam rájuk hintalovakat, és a kiságyba Karácsony után beköltözött Jancsi baba.

A kisszekrényből hamarosan babaház lesz, a Papánál már megrendeltem hozzá

az emeletet lamináltpadlóból, a Déditől kaptunk csipkefüggönynek valót, beszereztem már néhány kicsi fa bútort, egy komplett fürdőszobát, konyhát és nappali szekrénysort.


Szeretnék gyártani hozzá megfelelő méretű drótos babákat, csak még a kisbútorok nem érkeztek meg hozzám, megvárom, hogy mekkorák is valójában. Szeretnék varrni egy mini babzsákfotelt is. Ha ezekkel kapcsolatban vannak ötleteitek, tudtok linket dobni segítségképpen, ne habozzatok!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése