2010. február 3., szerda

Ereklyék

Nosztalgikus hangulatban vagyok mostanában és erre még furcsa véletlenek is rájátszanak. A minap például fiókfelforgatás közben rátaláltam régi iratokra, keresztlevelekre, házasságlevelekre, melyek a Székely vonalat a szépapámig (Székely Györgyig) vezetik vissza.

Tegnap pedig a Dédinél jártunkban szert tettünk néhány szép szekrénycsipkére. "Ha meghalok úgyis csak kidobjátok" mondattal hozta elő Dédi a hátsó szobából. Ettől és ehhez hasonló mondatoktól mindig rossz érzésem lesz, de a szép holmik feledtették. Dédit megnyugtattam, hogy nálam jó helyen lesznek, majd felhasználom őket például függönynek a babaházba, ennek hallatán nagyon megörült.
Ma kipróbáltam, hogy mutatnának a konyhámban és megtetszettek. Amolyan rend és tisztaság érzetem lett tőlük, úgyhogy septiben fel is aplikáltam őket. (Kornél persze kiakadt,- a szerk.)



A konyha dizájnjához egyébként is jól passzol (kivéve az ikeás műanyag edénykéket), mert tenyérnyi falat, ami a konyhában van ez a barátnőimtől lánybúcsúmra kapott hímzett intelem borítja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése