2010. február 12., péntek

Babaház




Üzemi készültségi fokra jutott a babaház, nem mondom, hogy elkészült, mert szerintem egy babaházra sosem lehet azt mondani, hogy elkészült, most is van még egy csomó ötletem, például a lift, amihez a diszkrát csigát a bal felső sarokban lehet megtekinetni.
Az ablakokon kitekintve idilli tájkép fogadja a látogatót, a konyhából pedig kilátás nyílik a hangulatos, óceánra néző teraszra.

Az állólámpa az én művem:)


No meg a zuhanyfüggöny is, nagyon büszke vagyok rá.


Már ebéd után belekezdtem, amikor Kómi még ébren volt és nagyon kíváncsiskodott, de mondtam, neki, hogy még nincs kész, és hogy meglepetés lesz, mire fölébred kész lesz és akkor megnézheti. Gyorsan el is aludt, jó nagy avás után mosolyogva ébredt, én meg fogta ma szekrényt és elkezdtem becipelni a szobájába, mire ő az arcához kapott és csillogó szemmel, remegve az örömtől futott utánam kiabálva: Kéjsz han! Kéjsz han!
Nagyon örül neki! Mondtam neki, hogy babaház, ő meg egyszercsak azt mondta, rá, hogy Boldaház :) Végülis ő a baba vagy mi? A házat kisvártatva belakták a repcsivel érkező playmobil emberkék.

1 megjegyzés: