2011. február 2., szerda

Gyermekbirodalom

A gyerekszoba nálunk már régóta nagy szeretetnek örvend, szívesen vannak ott nappal, sokszor ott is játszanak, mivel a játékok, könyvek ott vannak.

Sokadik átrendezés után most így fest. Sajnos a fekvő játékos szekrényt ketté kellett vennem és így állítva nem annyira praktikus, de ha beválik így a rendszer, akkor véglegesen átalakítjuk állóvá a polcokat.

Az ajtó mögé fúrtunk egy ilyen akasztót és végre lett helye a szákoknak is.



Kómi kuckója lett a kiságy, a fellépőt odakötöttem a rácshoz, így ki is tud belőle mászni. Én 7 éves koromig aludtam ebben az ágyban és szerettem, remélem Kómi is rájön egyszer, hogy nem muszáj éjjel vaksötétben nyaktörést kockáztatva átvonulnia hozzánk.




Bolda ágy lett a nagyágy, ezt még majd meg kell fordítanunk, mert lemsázik róla álmában, kell még neki a leesésgátló. (Kicsit kupi van.)



A játékos polcok így helyezkednek el, egymásra merőlegesen. Látszik, hogy ott a zongora felett hiényzik egy-két polc, vagy legalább sín, hogy az ikeás trofast dobozokat be lehessen tolni.


Sokkal nagyobb hely lenne, ha nem ragaszkodnék a pelenkázóhoz, de egyrészt még Kómival is használjuk, másrészt meg sokmindegy van benne alul, annyi ruhájuk van, hogy alig férünk el a szekrényben.


Szerintem tök csecse hely, nem értem, hogy aludni miért utálnak itt ennyire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése