2011. július 3., vasárnap

Családi iktatás

Komoly problémát okoz ez nálunk. Több helyen tartjuk a papírokat, és így sosem tudom, hogy épp melyiket melyik helyre raktam. Van, hogy napokig keresgélek egy darab papírt, mire előkerül. A minap is így jártam egy fontos irattal, amit végül a 2011-es IKEA katalógusban találtam meg,- hiába kérem, én biztos helyre tettem! Ezt az együttállást azonban isteni jelnek tekintettem és végleg megérett az eddig csak homályosan megfogalmazódott igény: kell nekünk egy óóóóóóóóriási könyves, iratos polc, ahol mindent lehet egy helyen tárolni, gyűjteni, rendszerezni. Sokat nézegettem az aukciós oldalakat, meg egyéb bútorboltokat, de semmi sem volt tökéletes, végül rátaláltam. Szóval mától hivatalosan is erre gyűjtünk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése