2011. július 2., szombat

Várva várt vár




alcím: csípőizületi gyulladás.

Kómi egyik este egyik pillanatról a másikra kijelentette, hogy fáj a bal térde. Reggel is azzal ébredt. Én meg azt hittem, hogy szimulál és kétoldali oviundoritisze van, ezért elment szépen oviba, ahol tök jól érezte magát, délben odatelefonáltam, mondták, hogy húzza a lábát, de nem panaszkodik. Elvittem orvoshoz délután, elküldött minket ortopédiára. Másnap délelőttöt ott is töltöttük, vizsgálat, ultrahang, újabb vizsgálat. Megállapítást nyert, hogy csípőizületi gyulladás, ami kisugárzik valami idegen a térdbe. Ez volt szerdán. Közölték, hogy keddig (!!!!!!) feküdnie kell, de "anyuka, ez azt jelenti, hogy WC-re is ölben vigye!" Na, ezzel alaposan feladták a leckét, hisz Kómiról van szó! Az egy dolog, hogy mára leszakad a derekam, de nincs a világon annyi mesekönyv, ami lekötné a (majdnem) egészséges 21 hónapost is. Boldának is hőemelkedése van, csak hogy teljes legyen a kép, ő is totál nyűgös. Kómi cataflam cseppeket szed gyulladáscsökkentés címszóval, szóval már nem is fáj neki semmije, elég nehéz rávenni, hogy a popsiján maradjon. Rengeteget sétálunk, két babakocsival, mert Boldát már nem bírom el hosszú távon, meg nem is akar a hátamra jönni, ha mellette kocsizik Kómi. Akkor járunk a legjobban, ha a babakocsival mozgásban vagyunk, mert akkor legalább ülve marad. Ennek köszönhetően leadtam két kilót :)

Mára azonban a babakocsizás is elvesztette már a varázsát, új dolgokat kellett kitalálnom, ezért elhatároztuk, hogy megcsináljuk végre a régóta tervezgetett várat. Kidobásra szánt dobozokból és tojástartóból készült.

Délelőtt jött a kőműves és felépültek a vár falai.













Délután jött a festő és kifestette.






Persze van még hová fejlődnünk.

Kómi mai beszólása: "Add a ruhát magadra, vigyél fel a padlásra!" Ez ragadt meg benne abból, hogy: "Hagyd a dagadt ruhát másra, engem vigyél fel a padlásra!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése