2011. július 8., péntek

MÁV,- M iért Á llnak a V onatok?

K a negyed kettes IC-vel ment 5-re vizsgázni. Elvileg 16:04-kor van benn, de ha csak 40-re ér be, még akkor is eléri a vizsgát (teszteltük legutóbb), de azért biztos, ami biztos megkérdezte délelőtt a jegypénztárban, hogy előre láthatóan mennyit fog késni a vonat, mert neki muszáj odaérnie legkésőbb f5-re a délibe. Persze oda fog érni, MAXIMUM negyed óra késés lesz. Aha. 16:52-kor le is szállt.
Majd" szétrobban az idegtől. És nem adják vissza a jegy árát sem. Komolyan mondom a vonatok rosszabbak, mint egy díszpáfrány, ezeknek semmi se jó, ha hideg van az a baj, ha meleg van az a baj.
Szerintem a menetjegy nem csak azt a szolgáltatást tartalmazza, hogy odaszállítanak, hanem azt is, hogy mikor és ez ne csak az egyik félnek legyen fontos az a "mikor", mert képzeljék nekem is az. Igazán nincsenek irreális elvárásaink, nem kértünk egyebet, mint hogy ne késsen fél óránál többet.

Adtak egy űrlapot, amit ki kell tölteni, elvinni oda, ahol a jegyet vetted (ez már eleve agyrém nem?) és akkor visszaadják a menetjegy árának 25 %-át, de igényelheted a teljes árat is, de akkor azt még mérlegelik, szóval később döntenek róla. Majd egyszer. Sőt az is lehet, hogy elküldik a pénzt vonattal. Csak még előbb meghirdetik a tendert, hogy melyik cég bányássza a vasércet a sínekhez, amikből megépítik a pályát a házunkig.

1 megjegyzés:

  1. TOTÁLISAN EGYETÉRTEK!!!!
    A helyzetet teljes mértékben átérzem, minthogy minden hétköznap kétszer próbálkozom azzal,hogy menetidő szerint 35 perc távolságot levonatozzam...tippelhettek, hányszor sikerül 35 perc alatt...ma negyed órát késtem a mhelyemről a vonatkésés miatt (a másik negyedet pedig azért mert lassan készültem :) így össz. fél óra volt a késés), hazafelé, miután 8-ig dolgoztam, egyórás késéssel fél 10 helyett fél 11-re értem. Éljen.
    Remélem, holnap reggel is kések, hogy betetőzzem...
    Pá!
    A.

    VálaszTörlés