2011. március 17., csütörtök

Bolda egy nyűgös napja képekben

Reggelünk az oviból hazaérkezvén ezzel folytatódott. Rémálom, hogy mit tud hisztizni, és mindezt pusztán azért, mert hazajöttünk.




A délelőtti alvása után segített nekem rakott krumplit főzni. Ez a főzés- művelet már nagyon gyakorlottan zajlik nálunk: kap néhány dolgot, amivel maszatolhat, pakolhat, eheti, összerakhatja, szétszedheti, tudja, hogy azok az ö dolgai és máshoz nem nyúl. Illetve, ha máshoz szeretne nyúlni, akkor odateszi a dolog fölé a kezét és hablatyol boldául, hogy meg szeretné fogni, és vajon megteheti-e, és ha azt mondom, hogy nem, akkor sincs semmi gond, esetleg kap valami mást.


A finom ebéd után ejtőztünk kicsit a kedvenc Borkabor hintánkban. Engem közben hívtak telefonon és miközben Boldától két méterre telóztam, egyszer csak hallom, hogy horkol :) (Háttérben A Porszívónk:)



Ébredés után azzal a határozott állásponttal lépett fel, hogy márpedig ő most azonnal sétálni akar menni. Az eső zuhogott, mint ahogy egész nap. Sajnos nehezen viselem már délután kettőkor azt a frekvenciát, és decibelt, amin Boldus hangot ad akaratának, úgyhogy engedtem. Esőszerkóba ugrottunk és indulhatott a locsipocsi.

Kár, hogy én nem vagyok a képeken, ugyanis nekem fehér a gumicsizmám és piros az esőkabim, irtó jó páros vagyunk :)

Boldának annyira bejött a sétafikálás, hogy haza sem akart jönni. Egyszer megpróbáltunk hazajönni vele, egyedül fellépcsőzött, majd az ajtó előtt két lépcsőfokkal rájött, hogy most hazajövés van, és ettől kiakadt, behoztuk az előszobába, de ismét jött a hiszti, lásd első videó. Húzta vissza a sapkáját és veregette az apja hátát. Megértettük. Így mentek el apával a Kómiért, aki az ovi utáni, már-már menetrendszerinti hesszelését végezte épp a Dédinél.



Mindenkinek megengedem, hogy velem együtt lelkesedjen a lányomért, aki édes, gyönyörű, okos, intelligens, kreatív, egyszóval tökéletes!!!

4 megjegyzés:

  1. Hát, a hisztis videón mintha az én lányomat látnám:) Neki is vannak hiszti-napjai, és hasonló módon nyomja:) Tényleg édes Boldus, és határozott személyiség erős akarattal (tiszta anyja). Ditka

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt akartam írni, mintha Lillát látnám:D És Bolda, amellet, hogy édes, gyönyörű, okos, intelligens, kreatív, egyszóval tökéletes, eszméletlen csajos is:) Ezek a 2009 őszi csajok jó széria lettek:D

    VálaszTörlés
  3. Óóóó, és az esőkabija! Hol lehet ilyet???? Annyira kommersz esőcuccokat látok csak Lillának:(

    VálaszTörlés
  4. Évi anyósom vette Olaszországban, Catimini a márkája, hihetetlen darab, simán elfogadnám magamnak is :)

    VálaszTörlés