2011. március 13., vasárnap

Március tizenötödike, kokárdás kiscsaládunk


Igen, ő az én szépséges, kokárdának öltözött kislányom, aki ennél lazább már nem is lehetne.



A minap futottam bele ebbe a cikkbe:

http://zoldelet.hu/szellemi-koernyezet/56-hagyomany/210-a-magyar-kokarda-helyes-szinsora

Én mindig úgy hajtogattam a kokárdát, hogy kívül volt a piros, nekem logikusnak tűnt, hogy ha ránézek, akkor a tetejéről lefelé olvasható a piros, fehér, zöld. A cikk olvasása után eleinte kicsit zavart, hogy rosszul tudtam, és hogy egész eddigi életemben rossz kokárdahajtogatóként éltem, aztán úgy döntöttem, hogy több is veszett Mohácsnál. Ha még Szendery Júlia is "eltévesztette", akkor talán nem fog összeomlani a világ, ha a mi kis családunk is fordított kokárdát hord.
(A képen becsúszott a szára az ing zsebébe.)

1 megjegyzés:

  1. Jééé, én is így hajtogatom a kokárdát, pont most varrtam meg az ideieket:o Nekem is így logikus, úgyhogy így marad:)

    VálaszTörlés