2011. március 20., vasárnap

Újrahasznosítás,- Akvárium

Vettem az Ikeában még a szakvizsgám után egy DATA kiskanál készletet, mert amióta mosogatógépünk van, azóta sosem elég a kiskanál. Egyébként nagyon jó fajta kiskanál, érdekes kiképzése van, kicsit nagyobb, mint egy teáskanál, hosszú nyele van, emiatt gyereket remekül lehet vele etetni. A dobozát megtartottam, mert tetszett, gondoltam jó lesz még valamire.
Tegnap esős napra ébredtünk reggel hatkor. Fél nyolckor már diavetítőztek a fiúk, kilencre épp meguntak minden létező játékot. Ekkor előkerült a doboz.

A halacskákat én vágtam ki.

Kómi festett mindent. Én ragasztóztam be a dolgokat, de minden díszt ő illesztett fel.

A kis parafa aljzatlapocskákat természetesen én vágtam fel.



A cérnával felfűzés is az én feladatom volt, de Kómi adogatta a halacskákat és rendezte őket, hogy melyiket hová helyezzem. A csigát közös erővel ragasztottuk az akvárium üvegéhez.


Javasolnám az ikeának, hogy a vonalkódot ezentúl a doboz fenekén helyezzék el. :)
.
.
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése