2010. január 28., csütörtök

Beavatási szertartás Nőknek

Nem, ez nem valami feminista mozgalom legújabb heppje, ez kérem szépen a kemény női való első megpróbáltatása: a fülbevaló belövése.


Zita barátnémék is nemrég csinálták meg Pannácskának és azon nevettünk ma este, hogy ez valóban olyan, mint egy rítus, ami csak nőknek szól.
Ma délutánra beszéltem meg a füllyukasztást az illetékessel (amúgy egy nagyon kedves asszisztensnő/ vagy védőnő ??), már tegnapelőtt megigényeltem mára az autót is, szegény Apa busszal keltett menjen dolgozni, és ráadásul azt sem tudhatta meg miért. Meglepetésnek szántam, de addig kérdezősködött, míg kifakadtam ,hogy ebben a családban nem lehet meglepit szervezni, mert mindig mindenkinek mindenről tudnia KELL. (Persze én vagyok az első, akinek mindig mindenről tudnia kell :)) Szerencsérea mikor megtudta, hogy meglepetésre készülök, akkor nem faggatózott tovább. Olyan ideges voltam az Ügy miatt egész nap, hogy Kómi még aludni sem bírt délután, csak ejtőzött egy órát az ágyában, de teljesen fel volt spannolva ő is, szerintem átragasztottam rá az izgalmamat.
Végre eljött az idő, felöltöztettem őket, Kómit elvittem Dédihez, Boldával meg mentünk a Csajos Program álnéven elnevezett merényletre.
A helyszín a gyermekorvosi rendelő volt, méghozzá az a gyermekorvosi rendelő, ahová még engem vittek anyuék és a szép az, hogy még azzal az asszisztens nénivel is találkoztunk, aki anno még az én gyermekorvosomnak is végigasszisztálta, ahogyan nekem anno 28 évvel ezelőtt steriltűvel kiszúrta a fülemet. Ettől még rituálisabbnak éreztem a dolgot. A módszerek szerencsére azóta hatékonyabbá váltak. Kiválasztottam, hogy melyiket szeretném belövetni, egy kicsi csillag, közepén áttetsző kis kővel, (vagy mi annak a neve cirkónia), az egész cucc orvosi acél 24 karátos arannyal befuttatva. Alkoholos filccel berajzolta a néni, majd az ölembe ültettük és a fülészeten tavaly Kómival eltanult technikával lefogtam, fél perc sem volt az egész és készen is voltunk, egy csepp vér sem volt, csak két hangos csattanás. No meg utána 5 perc telitorokból sikoltozás,- szó szerint sikoltozott, én még ilyet nem hallottam tőle, de aztán megnyugodott és még mosolygott is egyet a nénire.

Este már büszkén viselte és állítom sokkal nőbb lett tőle:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése