2010. január 26., kedd

Pillék Boldának



Még Karácsonyra csináltam Boldának egy lepkés körforgót. Észrevettük ugyanis, hogy nagyon bámulja a flitteres holmikat,- hiába nőci...
Az ágyunk felett lévő lámpán lóg és nagyon szépen repdesnek akár egy kis szellőcskétől is.


Nagyon egyszerű elkészíteni:

Papírra megrajzoltam a sablont, majd színes filc anyagból kivágtam nyolcat, összevarrtam kettesével, gyapjúval kicsit kitömtem. Flitterszalagot varrtam rá körbe. A mértani középpontjában varrtam rá egy könnyű fonalat.

A nagy lepkeformát egy kartonból vágtam ki, lehetne színesebb is, (de nem volt itthon semmi színesebb). A kartonon tűvel fűztem át a lepkékből kijövő fonalakat és középen összekötöttem, majd egy fonallal fölakasztottam. Azért jó, hogy egy szálon lóg, mert így nagyon könnyen megpördül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése