2010. január 8., péntek

Halmozás, vagy gyűjtés?

Mindenki gyűjt valamit, legalábbis sokan, én megrögzött gyűjtögető vagyok. Gyűjtök freecard- okat, (a világ minden tájáról van már), gyűjtök különleges gyufásdobozokat, régebben gyűjtöttem bélyeget, telefonkártyát, teknősfigurákat, VW bogárhátú kisautókat, az utóbbi években hordozót gyűjtöttem,- vége egy olyan szenvedély, aminek haszna is van és legalább ketten élvezzük.

Van egy 3-as Didymos Iris, amit Zsuzsi szerzett nekünk még évekkel ezelőtt, kicsit foltozott, kicsit kopottka, de miénk és szeretjük. És egyben az egyetlen csíkos kendő, ami nagy vágyam volt és még most is tetszik.


Van egy 5-ös mamamis Girasolunk, ami egyébként nagyon tetszik, de ha nem lenne bandakendő, akkor nem akadt volna meg rajta a szemem, most már örülök, hogy ilyen színvilágú kenőnk is van.


Van egy 5-ös kenderes natúr Didymos indio, amit Zsuzsi szerzett nekünk, és ami egy balesetben kicsit foltos lett, de miénk és szeretjük, mert így legalább van neki szép nagy középjelzése Tavaszra tervezzük a festését.



Van egy 5-ös natúr gyapjas Didymos indio, amit momentán a legjobban szeretünk, és nagyon szívmelengető a történet ahogy hozzám került. Nagyon drága kendő és nem volt szívem ennyi pénzt kiadni érte, de tudták a kedves pécsi mamamis barátnőim, hogy Boldica mennyire szeretne egy ilyen kendőben utazni, úgyhogy beszálltak az összegbe, hihetetlenül jó érzés azóta is még csak ránézni is a kendőre.

Van egy pöttyös Bamberoonk,- erről mit is mondhatnék? Nem véletlenül ez az egyetlen MeiTai-unk, egyszerűen tökéletes, színben, formában, anyagban, számomra Ő A MEI- TAI.


Van egy pink Babslings-ünk,- ez az első hordozónk, ezen keresztül ismertem meg Orsit (húúú de régen),- és most végre Boldához a színe is passzolni fog, ha végre tavasz lesz

Van egy Wall Street Scootababynk, amit kanadai barátainktól kaptunk és Kornél szerint a legkényelmesebb hordozó, amit eddig viselt.

Van egy Star Wars-os Ergónk, amit Apa és Kómi nagy szeretettel használnak a mai napig, várandósságom alatt sok helyzetből mentett ki minket. (a logót én cseréltem le a SW felvarróra, ami Zsuzsi segítségével jutott el hozzánk) Maga az Ergo pedig MamintiKatitól van, és még emlékszem, hogy mielőttünk épp Erdélyben járt.
El kell mondjam, hogy ez az Ergo eredeti címkéjét visszakapván reményeim szerint hamarosan elhagy minket és helyette egy Babbinka kerül a családba. Izgatottan várjuk!


Van egy majmos bébi SSC-nk, amit Gagnes varrt Boldának


Van egy rojtos karikás Didymos Jan,- egy pihepuha álom, amit én varrtam karikássá.



Van egy Gagnes erszényünk, ami csodaszép, elegáns, selyemdekorral, gyönyörű és kis helyen is elfér... én vettem hozzá az anyagot és Gagnes varrta egyedi méretre, mert a bohémmamás M-ese nagy volt, az S-es meg kicsi.





És olyan jó rájuk nézi és felidézni a sok kedves emléket, ami hozzájuk fűz. Hihetetlen, de egyik hordozóm sem került úgy hozzám, hogy hivatalos úton megrendeltem volna. (na jó, talán kicsit a mamamis Gira, ez az egyetlen újonnan vásárolt kendőm) és olyan jó, hogy ránézek a hordozóra és rögtön hálásan egy barátomra gondolhatok.

Néha elfog a lelkiismeretfurdalás, és elkap a láz, hogy el kellene adni valamit, de mindig találok indokot, hogy megtartsam és mindig meghálálják. (De azért már volt nem is egy, amit eladtam) Szerencsére ezek mind nagyon jó minőségű, értékálló hordozók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése